Grudniowy update XBox 360

Posted: 30 listopada 2007 in Komputery i rozrywka
Już za tydzień, czyli 4 grudnia, użytkownicy XBox 360 będą mogli pobrać systemową aktualizacje do ich konsoli. Jest to 7 aktualizacja od jej powstania. Nowości, które ona wprowadza jest bardzo dużo i nie sposób ich tutaj wymienić. Do ważniejszych należy na pewno zaliczyć długo oczekiwane wsparcie dla plików Divx oraz znaczna rozszerzenie listy supportowanych gier z pierwszej wersji Xbox.
 
Pełną listę zmian znajdziecie na stronie: Xbox Team
 
PS> Ja mam już połowę Halo 3 skończoną. Zawiesiłem granie do momentu kupna dużego LCD bo nie chce sobie psuć zabawy 🙂
Komentarze
  1. Sebastian Żerniak pisze:

    Jak dla mnie Halo 3 jest mocno przereklamowane. Skonczylem ja bo sie troche do tego zmuszalem 🙂 Multi tez nie robi na mnie wiekszego wrazenia.
    Jak na razie to GoW jest dla mnie najlepsza gra (single i multi)…

Dodaj komentarz